Mitsubishi Electric: o soluție pentru fiecare condiție meteorologică. Campania "Plăcerea climatului ideal" este în aer

Mitsubishi Electric rezolvă dilema care îi ține în suspans pe toți italienii. Va fi cald sau va fi frig în această vară?
Această întrebare veche de când lumea se află în centrul noii campanii publicitare "plăcerea climatului ideal", pe care compania japoneză intenționează să o difuzeze pe digital și pe principalele posturi de radio începând de astăzi și până pe 13 iulie.
Vedetele campaniei sunt aparatele de aer condiționat pompă de căldură cu purificare a aerului. Astăzi, mai mult ca oricând, oamenii doresc să fie dotați cu un singur produs capabil să răcească și să încălzească mediul în care locuiesc, creând un climat ideal, sănătos, cu o temperatură optimă și uniformă, având în același timp grijă de sănătatea lor prin purificarea aerului din interior.
Noua ediție a "plăcerii climatului ideal" își propune să răspundă nevoilor oamenilor care se confruntă cu temperaturi instabile, care se schimbă rapid. Indiferent de prognoza meteo, Mitsubishi Electric are o gamă de produse care pot face față chiar și celor mai extreme climate. În plus, datorită unei rețele extinse de profesioniști distribuiți pe întreg teritoriul, garanția unei instalații ingenioase este fără compromisuri.
"Asistăm la situații climatice bruște care ne forțează să alternăm între răcire și chiar încălzire, chiar dacă vara este chiar după colț. Această instabilitate îi determină pe oameni să fie nesiguri în privința achiziționării unui aparat de aer condiționat, iar prin această campanie am dorit să le luăm apărarea, transmițându-le mesajul că există o soluție care se va adapta oricărei schimbări bruște de climă", a declarat Stefano Negri, director de marketing al diviziei Climate Control din cadrul Mitsubishi Electric.