Mitsubishi Electric este sponsor al Giffoni Film Festival 2023

Un ochi mereu îndreptat spre viitor este angajamentul și promisiunea Giffoni Film Festival care pentru ediția din 2023, programată între 20 și 29 iulie anul viitor, poate conta și pe sponsorizarea Mitsubishi Electric.
.Festivalul s-a născut în 1971 dintr-o idee a lui Claudio Gubitosi, pe atunci în vârstă de 18 ani, care este și astăzi directorul său. Vedetele și jurații evenimentului sunt copii și tineri din toată Italia și din lume. Sarcina lor este să vadă filmele din competiție și să discute cu regizorii, autorii și artiștii, înainte de a fi chemați să aleagă câștigătorul.
Din împărtășirea unor valori și obiective comune provine colaborarea dintre compania japoneză și evenimentul care deja în 2017 au lucrat împreună la climatul Giffoni Multimedia Valley. Multimedia Valley este expansiunea naturală a experienței Giffoni Film Festival și este o idee de proiect care răspunde nevoii de a lărgi, dezvolta și articula activitățile GFF. Complexul include cel mai mare pol creativ din sudul Italiei în serviciul Giffoni Film Festival cu producții audiovizuale, ateliere și spații pentru tineri, săli de proiecție și o arenă pentru evenimente majore.
Giffoni Multimedia Valley este expansiunea naturală a experienței Giffoni Film Festival și este o idee de proiect care răspunde nevoii de a lărgi, dezvolta și articula activitățile GFF.
Pentru instalația de la Giffoni, Mitsubishi Electric a instalat un sistem personalizat de climatizare de tip VRF cu termoreglare zonală pentru îmbunătățirea gestionării confortului interior și controlul consumului de energie.
"Festivalul de Film Giffoni reprezintă pentru noi o oportunitate minunată de a întâlni tinere talente, pe teme importante precum viitorul, sustenabilitatea și protecția mediului. Este necesar ca băieții și fetele să înțeleagă necesitatea de a-și reduce impactul asupra mediului și să își ia un angajament față de ziua de mâine", a declarat Stefano Negri, director de marketing al diviziei de aer condiționat Mitsubishi Electric. "De pe scena kermesse-ului dorim să transmitem un mesaj noilor generații. Prin acțiuni zilnice și prin alegeri din ce în ce mai conștiente este posibil, de exemplu, să contribuim la scăderea prezenței particulelor fine în aer, la atenuarea poluării, la combaterea creșterii temperaturilor și la limitarea impactului asupra ecosistemului și biodiversității în zonele urbane."
"Giffoni și Mitsubishi Electric au o viziune comună proiectată în viitor. Giffoni face acest lucru apropiindu-se de tineri, deschizându-și porțile către generațiile tinere care sunt principalii protagoniști ai activităților noastre, ascultându-le nevoile. Mitsubishi Electric face același lucru cu tehnologia, accelerând procesele de inovare și dezvoltare, întotdeauna în numele durabilității, cu angajamentul de a crea un viitor mai bun". A declarat Jacopo Gubitosi, directorul general al Giffoni.
.